Custom Search

Saturday, March 20, 2010

PERNIAGAAN E-DAGANG YANG BARU DILANCARKAN!!

PERNIAGAAN E-DAGANG YANG BARU SAHAJA DILANCARKAN AWAL TAHUN INI 2010!!



JADILAH USAHAWAN YANG TERAWAL!! DAFTARLAH HARI INI DAN BERUSAHALAH UNTUK KEJAYAAN, KESENANGAN, DAN KEBAHAGIAN AKAN DATANG.

KAMI SEDANG MENCARI BAKAL USAHAWAN YANG BERDEDIKASI DAN BERSEMANGAT TINGGI UNTUK BERSAMA KAMI BERJAYA DI DALAM PERNIAGAAN E-DAGANG INI. SILA BACA SELANJUTNYA..



Syukur Ke Hadrat Allah kerana memberi ruang dan masa untuk anda memahami konsep perniagaan ini

Assalammualaikum Teman, Saya ingin mempelawa serta menjemput anda bersama-sama saya membuat satu perniagaan yang baru,telus dan segar hanya bermodalkan serendah rm300 sahaja.Syarikat Alhamdulillah sangat kukuh dimana sudah 15 tahun bertahan,mempunyai industri perkilangan sendiri, dengan produknya tersendiri dan baru-baru ini pada bulan ogos 2009 syarikat melebarkan sayap perniagaannya dengan memberi laluan serta peluang kepada kita bersama menjana pendapatan dalam bidang networking atau e-dagang.Strategi Pelan nya sangat menarik dan amat-amat mengagumkan disamping produk-produknya yang amat ajaib dan sudah pastinya anda akan menerima kejutan dan gegarannya.Produknya yang di iktiraf , mempunyai sijil Halal serta mempunyai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dimana Produknya juga di insuran kan supaya memberi keyakinan kepada pengunanya tanpa was-was dan tanpa risiko.Disamping itu juga produknya senang dan mudah untuk dipromosikan dan pelbagai khasiat dan kegunaan sudah pasti sesiapa sahaja yang mencubanya akan mendapat kesan diluar jangkaan insyaAllah.Saya amat yakin anda pasti berminat dengan perniagaan ini dengan memberi peluang kepada saya untuk menunjukkan Pelan perniagaan ini , yang mampu memberi janaan wang yang luar jangkaan dengan komisen serta bonus-bonusnya yang anda tidak pernah terpikir atau ada dimana-mana syarikat lain sebelumnya.Saya menyeru dengan penuh minat agar anda mencuba dan beralih arah ke perniagaan ini yang pastinya dapat merubah kehidupan anda kerana kita adalah ahli-ahli baru yang masih segar dan berpontensi untuk berjaya kerana ianya masih baru.Sila sms saya untuk maklumat lanjut ketalian 017/6632859 atau emailkan kepada de_rotorua@yahoo.com atau anda boleh melayari ke laman web http://www.unifier2u.com/. Jangan lupa untuk menghubungi saya 017-6632859 selepas anda membaca penerangan bergambar dibawah ini.Saya berharap dapat berjumpa anda untuk memberi demo secara percuma dan penerangan serta pemahaman yang lebih jelas kepada anda yang berminat insyaAllah.. Kita digalakkan berDoa,berUsaha,berIkhtiar,berTawakkal dan segala ketentuan adalah tertakluk kepada Kehendak Allah...Semoga Berjaya..InsyaAllah...Terima Kasih

SILA KLIK PADA GAMBAR DIBAWAH INI UNTUK IMEJ YANG LEBIH JELAS












































SILA LIHAT VIDEO TESTIMONI DIBAWAH INI



">

">

“ ORANG BIJAK SENANTIASA MENCARI PELUANG,SEDANGKAN ORANG MALAS SENTIASA MENCARI ALASAN DAN PELUANG SENANTIASA DATANG DI WAKTU KITA TIDAK BERSEDIA DAN PELUANG JUGA TIDAK MENUNGGU KITA,SAMA ADA ANDA REBUT ATAU PUN TIDAK PELUANG ITU TETAP AKAN BERLALU,YANG PASTINYA,ADAKAH ANDA BERJAYA SEIRING DENGAN PELUANG YANG ADA ATAUPUN ANDA TERTINGGAL MASIH DITAKUK LAMA…..KEPUTUSAN ADA PADA ANDA….” “ ORANG YANG BERJAYA TIDAK PERNAH PUTUS ASA MANAKALA ORANG YANG PUTUS ASA TIDAK PERNAH BERJAYA DAN JUGA ORANG YANG BERJAYA MEMBUAT KEPUTUSAN DENGAN BIJAK DAN TERUS BERTINDAK DENGAN TANPA MENCARI ALASAN ”

" ORANG YANG CEMERLANG AKAN MELAKUKAN APA YANG ORANG GAGAL TIDAK SANGGUP LAKUKAN" - RENUNG-RENUNGKAN LAH

MOTIVASI

REALITI KEHIDUPAN Andaikata semua atau salah satu kenyataan mengenai realiti kehidupan di bawah ini secara kebetulan bertepatan dengan kehidupan anda sendiri, maka anda wajar meneruskan pejelajahan anda di laman niaga maya ini. Namun jika realiti kehidupan anda langsung tidak tergambar dengan catatan ini, maka saya tidak akan berkecil hati jika anda memilih untuk meninggalkan laman saya ini........T.kasih.



" Bila saya melihat kaabah, teringin pergi menunaikan Haji dan Umrah... Saya tahu itu salah satu tanggungjawab dan kewajiban saya. Tapi saya masih tidak tahu bila masanya saya akan jejak ke sana....saya masih tak tahu bila saya boleh hantar mak ayah saya ke sana....keadaan saya membuatkan saya bertangguh-tangguh....andaikata saya boleh pergi cepat sebelum terlambat....bersyukur teramat..."



"Kadang-kadang saya mengeluh....bertahun-tahun saya bekerja hanya membayar hutang sana sini....tanpa saya sedar....saya tiada simpananyang boleh memberi jaminan masa depan keluarga saya...keselamatan saya juga yang tidak pasti....apalah daya jika saya sudah tiada.....keluarga saya bagaimana agaknya nasib mereka....keluhan saya tiada henti..."



"Kerap saya renungkan keluarga, saya lihat isteri dan anak-anak saya bergembira....tapi kenyataannya saya tidak mampu melihat mereka terus bergembira sepanjang masa.... memandangkan diri saya yang tidak berdaya dalam soal kebebasan kewangan dan masa. Saya sibuk bekerja..... berhempas pulas....Jika saya tiada sebarang masalah duit dan masa.... sudah tentu masa depan famili saya akan terjamin sampai bila-bila...."



"Macam-macam perkara yang saya fikirkan....dari segi tanggungjawab dan masa...tapi saya juga tiada daya dengan keadaan saya....bekerja bertahun-tahun tapi tetap bermasalah....banyak hutang... sedikit simpanan, belanja keperluan keluarga...semua memerlukan duit....Memanglah duit bukan segala-galanya tapi segalanya memerlukan duit...masyaAllah...."



"Walaupun ekonomi saya stabil sekarang, saya masih risau....saya sentiasa sibuk bekerja siang dan malam...duit tiada menjadi masalah...tetapi adik-beradik dan keluarga saya belum hidup senang...begitu juga masa saya bersama keluarga amat terhad....jika diberi peluang, saya nak pencen awal....tanpa sebarang hutang.....dapat luangkan masa dengan keluarga tersayang....alangkah indahnya...." "KITA MEMPUNYAI BANYAK MASA UNTUK BERFIKIR DAN BERTINDAK TETAPI BERFIKIR TANPA TINDAKAN MEMBUATKAN MASA KITA TERBUANG..." "SELALUNYA KEADAAN MEMBUATKAN KITA MEMILIH, SEBALIKNYA KESUSAHAN ADALAH KEADAAN YANG KITA PILIH..." Mereka yang gagal adalah mereka yang hanya pandai memberi alasan. Manakala mereka yang berjaya adalah mereka yang pandai mencari penyelesaian. Jadi pilihlah samaada anda ingin menjadi orang yang pandai memberi alasan, atau kuat berusaha mencari penyelesaian. Ingat ! Kita pasti tidak akan berjaya jika sering memberikan pelbagai alasan. Habis ? Mengapa masih perlu dan mahu cakap itu dan ini? Mengapa masih beri pelbagai alasan demi alasan? Jika hadapi masalah, tak usahlah sibuk memberi sebab dan alasan. Tetapi fokus dan teruskanlah mencari penyelesaian. Itulah tanda orang berjaya. Tahukah anda, ada 3 sebab utama mengapa kita mundur dan tidak berjaya.

FIKIR NEGATIF

BANYAK ALASAN

PEMALAS Dahla kita fikir negatif, bagi pula macam2 alasan. Lepas tu MALAS pulak.Kalau macam tu lah kita, maka habis cerita laaa, camne nak maju???!!! Semoga saya dan tuan2 semua dapat kikis 3 sifat/ tabiat buruk yang disebutkan tadi. Amin. TIADA SIAPA YANG PAKSA KITA UNTUK JADI SUSAH, SEDANGKAN KITA BOLEH SENANG DENGAN MEMBERI PELUANG PADA DIRI KITA SENDIRI Anda Tidak Perlu "PERFECT" untuk jadi JUTAWAN !!! PELUANG telah terbentang di depan mata,terpulang kepada kebijaksaan anda untuk membuat PILIHAN... FAKTA KEBAIKAN PERNIAGAAN INTERNET

BANTUAN PINJAMAN

PELUANG PINJAMAN KEPADA USAHAWAN/EJEN YANG BERMINAT

SYARIKAT KAMI AMAT PERIHATIN DAN INGIN MEMBANTU KEPADA ANDA YANG BERMINAT UNTUK MENJADI USAHAWAN/EJEN DI SYARIKAT KAMI DENGAN MEMBANTU MEMBERI RUANG DAN PELUANG KEPADA ANDA UNTUK MENDAPATKAN PINJAMAN BERJUMLAH RM5000.00 DARIPADA BANK CIMB,PENERANGAN DAN KELAYAKAN UNTUK MELAYAKKAN ANDA MENDAPAT PINJAMAN IALAH:

PENERANGAN TENTANG PINJAMAN

1. TIADA SEBARANG BAYARAN YANG DIKENA SEHINGGA ANDA MENGETAHUI STATUS PINJAMAN ANDA

2. MEMATUHI TERMA DAN SYARAT PINJAMAN YANG DIKELUARKAN OLEH CIMB

3. MENGETAHUI STATUS LAYAK UNTUK MENDAPAT PINJAMAN HANYA 2-3 HARI SAHAJA

4. MENGELUARKAN RM3000.00 SETELAH LULUS PINJAMAN BAGI TUJUAN MENJADI USAHAWAN/EJEN- (MENDAPAT PELUANG PERNIAGAAN DAN PRODUK YANG BERNILAI RM3000.00 DENGAN BONUS DAN KOMISEN YANG LUMAYAN MENGIKUT HASIL USAHA ANDA)

5. KOMITED DAN BERSUNGGUH DALAM MENGUSAHAKAN KONSEP PERNIAGAAN INI.

KELAYAKAN PINJAMAN ATAU SYARAT-SYARAT YANG ANDA WAJIB SEDIAKAN

1. BERSETUJU UNTUK MENJADI USAHAWAN/EJEN KEPADA SYARIKAT KAMI DAN MENGISI BORANGKEAHLIAN

2. SALINAN KAD PENGENALAN

3. TIADA DI SENARAI HITAMKAN DARI MANA-MANA BANK ( BLACKLIST )

4. MEMPUNYAI PAYSLIP GAJI SELAMA 3 BULAN YANG TERKINI

5. MENYEDIAKAN 1 SALINAN TERKINI KWSP

PELUANG PINJAMAN KEPADA KAKITANGAN KERAJAAN YANG BERMINAT MENJADI USAHAWAN/EJEN

PINJAMAN SEHINGGA RM150,000.00 MENGIKUT PADA TANGGA GAJI

PENERANGAN TENTANG PINJAMAN

1. TIADA SEBARANG BAYARAN YANG DIKENA SEHINGGA ANDA MENGETAHUI STATUS PINJAMAN ANDA

2. MEMATUHI TERMA DAN SYARAT PINJAMAN YANG DIKELUARKAN OLEH KOWAJA

3. JAMINAN LULUS SEMINGGU ( BLACKLIST PUN LAYAK )

4. MENGELUARKAN RM3000.00 SETELAH LULUS PINJAMAN BAGI TUJUAN MENJADI USAHAWAN/EJEN- (MENDAPAT PELUANG PERNIAGAAN DAN PRODUK YANG BERNILAI RM3000.00 DENGAN BONUS DAN KOMISEN YANG LUMAYAN MENGIKUT HASIL USAHA ANDA)

5. KOMITED DAN BERSUNGGUH DALAM MENGUSAHAKAN KONSEP PERNIAGAAN INI.

KELAYAKAN PINJAMAN ATAU SYARAT-SYARAT YANG ANDA WAJIB SEDIAKAN

1. BERSETUJU UNTUK MENJADI USAHAWAN/EJEN KEPADA SYARIKAT KAMI DAN MENGISI BORANG KEAHLIAN

2. SALINAN KAD PENGENALAN

3. BLACKLIST PUN BOLEH LULUS

4. MEMPUNYAI PAYSLIP GAJI SELAMA 3 BULAN YANG TERKINI

5. PINJAMAN MAXIMUM MENGIKUT TANGGA GAJI

6. TERBUKA KEPADA SEMUA KAKITANGAN KERAJAAN ATAU SEPARA KERAJAAN ( KECUALI TENTERA )

HUBUNGI KAMI SEGERA

AIREL - 017-6632859

HAIKAL - 017-6294115

Boleh dijalankan secara sambilan tanpa meninggalkan kerja kegemaran anda. Perniagaan boleh dibuka 24 jam sehari,7 hari seminggu dan 365 setahun. Perniagaan anda tetap dijalankan walaupun anda sedang tidur. Pasaran dan pelanggan yang luas melangkaui seluruh dunia. Menghasilkan pendapatan tambahan yang lumayan. Modal yang minima dengan memiliki kedai online. Bekerja sendiri tanpa diarah oleh boss. Jimat kos pengurusan dan pekerja. Mempunyai rangkaian yang luas. Boleh dijalankan daripada rumah.

No comments:

Post a Comment